Tuesday, July 24

二二*

两天了,心空荡荡的。

对新学校没有什么期待,
对接下来要走的路没什么期望。

或许这就是常说的,迷茫。
那现在的我,真的很迷茫。

我在逃避什么?

常常突发奇想,
想说如果有一天我认识的他们结婚了,手上戴着的是我所设计的戒指。新娘身上飘逸的婚纱,是我画出来的。他们结婚相册里的每张摄影,是我策划的。
而久不久这个婚姻策划的画面就会出现在我的脑海,它是在告诉我这才是我想做的吗?







Who cares if you disagree? You are not meWho made you king of anything?So you dare tell me who to beWho died and made you king of anything?
All my life I've triedTo make everybody happy while I just hurt and hideWaiting for someone to tell me it's my turnTo decide

No comments:

Post a Comment